PRIPREMA ZA SASTANAK

Znate kako se kaže -dobra priprema je pola odrađenog posla-, to pravilo ne vrijedi samo za kuhare, kreativce..to je jednostavno pravilo za svaki dobro organizirani posao.

Kada dogovarate sastanak a svakom malom ili velikom obrtni/ku/ci, poduzetni/ku/ci svaki sastanak je bitan i važan, zato svakom pristupite maksimalno odgovorno jer svaki sastanak je moguća buduća suradnja ili prodaja. Prvo što treba napraviti je razmisliti koji je cilj sastanka tj. koji bi po Vama bio najbolji ishod buduće moguće suradnje: partnerstvo, nadopuna poslovanja ili nešto treće. Isto tako se moramo zapitati da li je osoba sa kojom dogovarate sastanak Vaš idealan budući poslovni partner, klijent i da li ćete moći surađivati određeni broj dana, mjeseci ili godina.

Dobro se organizirati ne znači samo posjetiti web stranicu ili proučiti brošure od tvrtke u koju idete, nego znači i sljedeće: napuniti laptop;), pripremiti prezentaciju koja će biti zanimljiva, sažeta i jasna a ne suhoparna, duga i dosadna, pripremiti olovke i papire i to ne samo za svoje suradnike nego i za buduće suradnike tj. za sve sudionike sastanka. Ako mislite da u današnje vrijeme digitalizacije to nije potrebno, varate se, jer nitko se ne voli naći u nezgodnoj poziciji da nema olovku ili papir a želio bi nešto zapisati sa Vaše prezantaciji ili si staviti nekakvu natuknicu a nema sa čime. Ti mali znaci pažnje kao što su olovka i papir na stolu kao priprema za satanak jako puno znače i jako se cijene. Živimo u vremenu kada je vrijeme dragocijeno i nitko ga nema previše (svi želimo da nam dana traje barem malo duže) tako da vođeni time obavezno pri samom dogovaranju sastanka precizirajte vremensko trajanje istog, to će sudionici jako cijeniti jer oni isto kao i Vi imaju i druge obaveze bilo poslovne ili privatne.

Nakon ne kašnjenja tj. dolaska na vrijeme, predstavljanja sebe i tvrtke iz koje dolazite slijedi mali "small talk" tek toliko da se probije "led" prije početka sastanka.Već smo ranije pisale koliko je važan taj prvi dojam i koliko smo svi vizualni tipovi, tako da je na Vama da se potrudite zasjati u punom sjaju na početku sastanak.Obratite pažnju na svoje odjevanje, držanje/stav, rukovanje, ton glasa, osmijeh...sve su to važni detalji na koje moramo paziti pri upoznavanju budućih poslovnih suradnika. Sada je sve na Vama, tu dolazi do izražaja Vaša elokventnost, domišljatost, šarm, znanje i sve ostalo što čini jedan uspiješan poslovni sastanak. Isto tako, sam tijek vođenja sastanka ovisi isključivo o Vama, da li ćete se nenametljivo nametnuti kao vođa ili ćete sastrane promatrati razvoj situacije bio on pozitivan ili negativan za Vas.

Sve vještine komunikacije pa tako i vođenje, organizacija sastanaka mogu se naučiti, postoje brojne edukacije na tu temu. Ako imate interesa i želje za napredovanjem, ovladavanjem i tim temama javite se i mi smo tu za svaku vrstu pomoći i edukacija.