Činjenice o prodaji

Prodaja je nešto što svi imamo u sebi htjeli mi to ili ne smiley

Famozna rečenica koju svi ili barem velika većina prodavača/edukatora koristi je "Prodaja je svugdje oko nas" (da nema zabune i mi koristimo tu rečenicu jer najbolje opisuje samu prodaju).

Sve je krenulo sa trampom i praljudima; Jedan pračovjek ima kožu ovce ali mu ne treba a drugi ima kožu medvjeda ali mu treba koža ovce i tu je sve krenulo tj. počela je trampa i zadovoljavanje potrebe ljudske osobnosti.

Danas smo otišli puuuno puuuno dalje u toj "trampi" ali se opet sve svodi na ljudske potrebe ili zadovoljavanje nekih potreba, želja u samoj ljudskoj prirodi.

U moderno vrijeme se jako puno novaca, vremena i drugih resursa ......ulaže u profiliranje i u samu psihologiju prodaje.

Isto tako znamo da je prošlo vrijeme masovnih prodaja a i kupovina. Jedna od najvećih a i najčešćih grešaka je da prodavač nudi svoj proizvod kupcu i da mu ozbiljno prezentira taj proizvod uz sve njegove benefite i zašto bi baš taj proizvod on kao kupac trebao kupiti.

Najčešći odgovor takvom prodavaču je da će kupac razmisliti i da će se vratiti/javiti po proizvod. Realnost je da se u 90% slučajeva neće vratiti jer je zaboravio čim je izašao iz Vašeg ureda/trgovine/poslovnog prostora to što ste mu Vi mukotrpno i strpljivo objašnjavali. Kupac ne kupuje zbog Vaših razloga ili benefita proizvoda, on kupuje zbog svojih razloga a u 85% slučajeva Vaši i njegovi razlozi se razlikuju i nisu isti. Zato je u prodaji najvažnije saznati/otkriti POTREBE KUPCA. Uz prava pitanja i nešto izdvojenog vremena to ćete postići bez previše napora i razgovor će/i treba izgledati kao neobavezno čavrljanje prodavača i kupca. Tek kad saznate sve potrebne informacije možete krenuti u razgovor o proizvodu ili usluzi koja treba tom kupcu....

Na našim edukacijama vezanim za prodaju i kako biti uspješan, motiviran i zadovoljan prodavač radimo sa individualnim i grupnim motiviranjima i pristupanjima u uspješniji i zadovoljniji put prema sretnom i zadovoljnom prodavaču smiley a samo takav prodavač ostvaruje svoje ciljeve bile financijske ili neke druge.